Algemene Voorwaarden

In de Officetime constructie is sprake van een gebruikersovereenkomst, van oorsprong toegepast in business centra. In de overeenkomst is een wederzijdse opzegtermijn van drie maanden opgenomen. Hierin worden de financiële en juridische zaken geregeld en ziet de gebruiker af van ontruimingsbescherming. Er is geen sprake van onderhuur, maar van een dienstverlening.

Deze opzet biedt zowel de verhuurder als de gebruiker een optimale flexibiliteit. Het pand blijft voor reguliere verhuur beschikbaar, maar kan tussentijds gevuld worden met meerdere kleinere gebruikers volgens het business center concept. In de centra is het mogelijk om via Officetime diensten af te nemen. Een groot aantal gerenommeerde dienstverleners en klanten van Officetime werken reeds op deze wijze. Het contract garandeert cash flow op leegstand en flexibiliteit in verhuur.

Een juiste verstandshouding tussen uw bedrijf en Officetime dient als basis voor een positieve samenwerking. Om een en ander te reguleren hebben wij een aantal algemene voorwaarden opgesteld. Deze kunt u downloaden via onderstaande link.

Algemene voorwaarden gebruikersovereenkomst

In overleg kan hierover informatie worden ingewonnen: info@officetime.nl »